Photobucket

Monday, February 1, 2010

Come Back!!~

Lama sudah aku tinggalkan blog ni. Lebih dari satu semester atau lebih tepat lagi sejak diamanahkan sebagai exco Penerbitan dan Penerangan PMKUM. ntah la..nak kata sibuk pn x la sibuk sgt, cuma masa agak padat. Awal sem ni tiba-tiba teringat kat blog ni then fikir nak jadi active blogger balik. Banyak cerita nak dikongsi bersama. Semester lepas yang penuh dengan suka duka,dugaan yang terlalu menjerut rasa. Aku pun tak tahu macam mana aku mampu mengharungi segala dugaan yang berlaku. Hanya aku mampu untuk berserah pada Allah atas segalanya. Dia menguji aku dengan kemampuan yang boleh aku tanggung walaupun peritnya dugaan itu hanya diri ini yang tahu. Paling memeritkan pemergian Abah yang disayangi kembali ke Rahmatullah menghadap ilahi, sebak..menghadapinya di saat 2 hari saja lagi nak menempuh final exam. huhu..dh rasa nk menangis. Whatever, i come back!!

No comments:

Post a Comment