Photobucket

Thursday, April 9, 2009

Selamat Berjuang !! Salam imtihan..


ENGLISH FOR ACADEMIC PURPOSE
17 APRIL 09 (8.30 PAGI -ARAS 1)

ASAS PEMBUDAYAAN KEUSAHAWANAN
21 APRIL 09 (8.30 PAGI-)

SISTEM KEHAKIMAN ISLAM
22 APRIL 09 (11.30 PAGI -DTC)

PENTADBIRAN UNDANG-UNDANG ISLAM
24 APRIL 09 (3.OO PTG-ARAS 1)

UNDANG-UNDANG PENTADBIRAN
30 APRIL 09 (8.30 PAGI-DTC)

USUL FIQH 2
2 MEI 09 (11.30-ARAS 2)

Musim peperiksaan kembali lagi. Maka bermula lagi episod sebuah perjuangan. Berjuang untuk mendapat keputusan yang terbaik. Juga bermula la musim sakit dan demam. Ada yang demam, pening kepala, sakit kepala, termasuk la saya sendiri yang di serang selesema kebelakangan ini sebab bertungkus lumus menyiapkan assigment yang berbaki. Tak campur lagi dengan sahabat-sahabat yang tak cukup tidur dan asyik tersengguk dan menguap dalam kelas. Apa pun, moga kita tabah menghadapi segala dugaan di waktu-waktu getir begini. Teringat pula masa majlis makan malam minggu lepas, Dr Mashitah cakap musim peperiksaan ni biasanya ramai yang accident. Nauzubillah.. harapnya tak terjadi la semua perkara-perkara buruk macam tu.

Buat classmate saya Raimy, moga cepat sembuh dari sakit tu. Jangan lupa makan ubat dan banyak kan berdoa moga cepat sembuh. Tak lupa juga buat Asri yang terpaksa pulang ke kampung menjaga ibu yang di serang Lukiemia di musim study week ini,semoga tabah menghadapi saat-saat getir ini. Saya doakan moga-moga Allah memberi kekuatan pada Asri untuk menghadapi situasi ini. Semoga ada keberkatan di sebalik pengorbanan ini. Tersentuh hati saya bila tengok Asri menangis masa kelas Usulfiqh 2 hari lepas. Insya Allah, saya doakan yang terbaik untuk ibunya.

Selamat menghadapi peperiksaan untuk semua, selamat berjuang dan bermujahadah, moga-moga Allah bersama hambaNya yang berusaha dan tak berputus asa. Tak lupa juga, selamat bercuti untuk semua. Manfaatkan cuti sebaiknya dengan perkara yang berfaedah.

Salam imtihan untuk semua!!

No comments:

Post a Comment